onsdag 23 januari 2013

Nörderi

Jag har inte skrivit någonting på jättelänge, men idag tänkte jag att jag skulle hosta upp bloggen igen. Vad är nytt sen sist då? Inte mycket mer än att löpningen intensifierats fram till det tog stopp i söndags då knäet bråkade med mig. Men stretch och  alternativträning ett tag så är jag nog snart på banan igen. Lockar inte heller direkt att springa i polarvintern som Stockholm drabbats av sista veckorna, så ikväll blev det Friskis och ett pass skivstång (bodypump) istället. 

Löpning är mitt nya nörderi. Jag läser allt om det på diverse bloggar och forum. Jag tänker komma tillbaka så fort knäet fått vila lite. Har fastnat helt. Roligt med ett nytt nördintresse mer än böcker och improteater. Improteatern får som sagt vila lite men tror inte det blir en jättelång vila. Böcker och läsning har alltid varit ett av mina största intressen och det finns så klart kvar. 

Jag är också väldigt kär, och det är tokigt hur någon jag inte visste om för ett halvår sen har tagit in sig in på första plats i hjärtat. Tokigt, men bra. Bättre än bäst! 

Inga kommentarer: