fredag 6 juni 2014

Nästa söndag blir det Kent

Igår kväll öppnade jag ett mejl där det stod att jag hade fått biljetter till Kent nästa söndag på Gärdet. Johan hade köpt biljetter till mig utan att jag visste om det och mailade sedan bekräftelsen. Jag blev så himla glad, särskilt då han inte är något Kent-fans själv utan gör det för min skull.  Jag har inte sett Kent live på över 5 år då jag såg dem i Cloetta Center med Karin och Emelie så det ska bli riktigt skoj.

Annars har jag hämtat mig från maran riktigt bra, musklerna i benen har varit trötta hela veckan men igår var jag ute på en liten joggingtur på sega ben. Känner mig så himla stolt över mig själv som genomförde hela loppet springandes. Visst tappade jag enormt i fart efter halva men jag besegrade de negativa tankarna och det var för mig den högsta vinsten.




2 kommentarer:

Nina sa...

Du kan verkligen känna dig stolt Anna! Roligt med Kent-konserten.

Anna sa...

Ja, det ska bi jätteskoj :)