tisdag 4 november 2008

Länge sedan jag skrev

Jag borde sova, men kan inte. Länge sedan jag skrev i denna blogg. Befinner mig i Frankrike sedan snart 2,5 månader tillbaka. Slutade skriva i bloggen för att jag kände mig så omotiverad och i höst har jag inte haft tid då jag under min termin här i Frankrike skriver i en resedagbok samt facebookar, skypar, msnar, pluggar juridik på franska, samt festar och försöker vara social. Oj, huvudsysselsättningne är att plugga juridik på franska, om det nu inte framgick av föregående mening. Men nu närmar sig tentaperioden, så skall blir en flitig student. Svårt med franskan dock, känns som om jag tagit mig vatten över huvudet. Morgondagens i-landsproblem är om jag skall anmäla mig till en resa till Paris sista helgen innan tenta-p eller inte, vilket dessutom gör att jag missar ett obligatoriskt semiarium. Hm, bestämmer mig imorgon. Kan ju faktiskt åka till Paris en annan gång.

Inga kommentarer: