söndag 25 april 2010

Världens bästa mamma

Somnade på tidiga kvällen helt utmattad efter långpromenad i pollenblomningen som börjat nu för en stackars allergiker, så har lite svårt att sova nu. Skriver därför av mig lite. Konstigt att när man landat kan allt kännas jobbigare än när man är mitt uppe i saker. Jag kände ikväll en sådan trötthet efter snart två väldigt intensiva månader i Stockholm.

Pratade med min mamma förut och hon är så himla hjälpsam.Jag har världens bästa mamma som alltid har tips och råd, men framför allt lyssnar och stödjer. När saker går fel, när allergi tar över det goda humöret så finns hon där på telefon likson när jag ringer för att berätta roliga saker. Och hon gör precis likadant för mina tre syskon. Och så roligt vi har tillsammans. Det enda tråkiga är avståndet. Tur att bloggen finns då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Anna! Kram.

Unknown sa...

Hej!

Av misstag blev jag anonym. Tack Anna, så fint du skriver.

Kram!