torsdag 10 januari 2008

En känsla av otillräcklighet

Idag är en sådan dag då jag verkligen känner hur svårt det är ta tag i saker. Borde plugga till min tenta men jag är så fruktansvärt omotiverad. Känner mig ensam och ledsen, liksom missnöjd med inlämningsuppgiften som skall in imorgon. Frågestund om denna idag. Får se om vi får svar på våra frågor. Känner mig bara så nere, jag som kände att jag var på väg upp igår. Att allt skall vara så krångligt, varför måste det vara det?

Har tränat två gånger denna vecka, senast igår. Får se om jag hinner komma iväg ikväll. Tror inte det dock. Får se hur mycket vi måste ändra på uppgiften. Jag msåte komma iväg i nästa vecka och plugga till tentan. Får ingen ro att plugga här hemma. Skall kika lite nu på en gammal tenta, sen ska jag iväg till skolan snart.

Inga kommentarer: