lördag 5 januari 2008

träningsschema v 2

Eftersom jag endast har tränat 1 gång denna veckan och inte hinner träna imorn på grund av plugg och jobb så tänkte jag göra ett schema över pass jag vill gå på nästa vecka. Jag tycker inte om att gymma därför väljer jag att endast gå på pass och jag tycker det är roligast att träna konditionspass så därför går jag mest på sådana.

Måndag: step 18.00-19.00
Tisdag: Vila
Onsdag: Cycle 60, 17.15-18.15
Torsdag: Bodypump 18.15-19.15
Fredag: Afro Power dance : 16.30 - 17.30
Lördag: Vila
Söndag: Power-step 17.15-18.15

Kanske var lite väl mycket för att jag skall följa mitt schema och gå på alla pass, men jag måste träna mer för att må bättre och bli gladare. Tänker inte vara någon slöfock längre. Om jag kommer i väg på tre pass nästa vecka så är jag mer än nöjd. Allt är bättre än den senaste månadens slöhet.

Inga kommentarer: