torsdag 7 oktober 2010

Mycket just nu

Helgen med mamma var helmysig och nu är det snart helg igen. Livet är härligt just nu, men går i ett rasande tempo. Jag har tränat två gånger denna vecka (bra för att vara mig), min kärlek behöver jag träffa, kompisar vill jag umgås med ibland och jobba måste jag göra för att få lön och jobba bra måste jag göra för att i framtiden ha en karriär. Så bloggen är inte prioriterad just nu. Jag har en förmåga att skriva när livet är svårt, men just nu är livet riktigt bra! Därav min låga aktivitet på bloggen.



Ser att SVT filmat från underbara Mölle i Kullabygden och att Niklas lagar mat vid havet vid Kullabergs vackra strandklippor. Sänds just nu på Svt1. Så fantastiskt vacker natur! Känner mig hemma i Kullabygden eftersom min mormors släkt kommer därifrån och att jag spenderat en del av min barndoms somrar inte så långt från Mölle i Domsten. Bilden ovan är från Kullaberg som Mölle ligger vid.

Inga kommentarer: