söndag 10 oktober 2010

Träning och lite annat

Kände mig som en riktig hurtbulle idag då jag cyklade de 1,8 kilometerna till Friskis och tränade ett riktigt roligt medelpass. Tredje passet denna veckan. Kan inte säga att jag varit nyttig för övrigt då choklad, tårta,fika och annat smugit ner i magen i veckan. Men livet är till för att levas även om man kanske inte behöver unna sig saker jämt.

Helgen har varit lugn men bra. Var på middag hos pojkvännens mamma igår och missade den amerikanska milleniumfilmandet som pågått under fredagen på hennes gata. Det var planerat att filmandet skulle pågå också igår men filmteamet blev visst klara med Södermalmfilmandet i fredags så vi missade att se den senaste James Bond spela Mikael Blomgren. Attans också!

Känner hur träningsvärken kommer krypande nu när jag sitter ihopkurad i min soffa med en kopp te och en mörk chokladbit med datorn i knäet. Fårskinnstofflorna har jag plockat fram för hösten är här med vackra färger och mörka kvällar. Tror att jag kommer att överleva mörkret också i år, eftersom jag har så mycket roligt att se fram mot. Nästa helg tar jag till exempel med min J på tåget till min hemstad. Diplomering är anledningen och det blir nog trevligt. Sen bär det av till London lagom till julskyltningen i första advent. Mysigt värre! Var i Paris i slutet av november för två år sen och trots kylan var det verkligen jättefint att se julskyltniningen i en storstad så gissar London blir underbart romantiskt trost novemberrusk!

Inga kommentarer: