lördag 8 december 2007

Jag är barnsligt förtjust i listor....

FAKTA
Smeknamn
: Inget, tyvärr. men min syster retas oxh säger annis pannis ibland.
Födelsedag: 15 januari
Bor: Linköping
Arbete: Student, jobbar extra ibland inom hemtjänsten

FAVORIT..
Färg: Blå eller Svart
Plats: Domsten
Drog: alkohol ibland..
Fordon: Min cykel? äger inget annat fordon. Gillar att åka bil om jag ska åka någonstanns.
Film: Gudfadern
Djur: Katt (fast allergisk)
Affär: ingen
Serie: Nip Tuck, Six feet under
Café: coffee House i Linköping är trevligt, dock var det bättre förr...
Skor: Mina bruna stövlar, fortfarande fina trots över ett års flitigt användande.

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln
: Ja, jag är narcisist.
Gnälla: jajjemen!
Skrika: Ibland, men inte ofta
Sova: Ja.
Drömma mardrömmar: Ja, ganska ofta.
Klä dig i svart: Ibland, men inte helsvart.
Hata folk: Nej
Lita på folk: Vissa, men är ganska misstänksam.

NÄR..
Åt du senast
: Åt en pepparkaka för en halvtimme sen.
Läste du en bok senast: idag.
Var du på konsert senast: oj, kanske i oktober?
Köpte du något senast: igår.
Svor du senast: Var nog idag..
Sjöng du senast: Säkerligen idag
Klagade du senast: Idag

VEM..

Saknar du: Mamma, mina bröder.
Gjorde dig riktigt glad senast: Min syster!
Fick du sms från senast: M

HAR DU..
För många vänner: Kan man ha det?
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: nej, varit lite smått deprimerad, men inte numer.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: nej
Några piercings: Nej.
Egen dator: Ja, vill dock ha en laptop.
Gjort bort dig rejält: Ja.
Bra självförtroende: nej, tyvärr.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.

HUR..
Går du: som en normal människa?
Svarar du i telefonen: Oftast "Hej det är Anna"
Fördriver du tiden: slösurfar som nu... men annars med studier, fikor, umgänge, träning (alldeles för lite), tv.tittande, läsning och grubblande.
Mycket pengar har du: Alledeles för lite..
Tjänar du pengar: tar lån hos CSN.
Bäddar du sängen: ibland, brukar snygga till dock varje dag..
Ofta diskar du: varje dag eller varannan om jag är lat.
Ofta städar du: Varierar, en gång i veckan typ..
Går det på jobbet: I skolan går det åt helvete med en del just nu, men i övrigt har det alltid gått bra. Har en svacka just nu bara.
Många stör du dig på: Alladeles för många för att kunna räkna.
Ofta träffar du din familj: Min syster träfar jag flera gånger i veckan för det mesta, övriga alldeles för sällan.

ÄR DU..
Förstående: ibland.
Öppensinnad: Ja?
Arrogant: Litegrann
Osäker: ja
Intressant: Klart jag är :)
Hungrig: Inte just nu.
Smart: Jag klarar mig.
Barnslig: Ja.
Liten: 166 cm över havet. Men rätt smal, så stor är jag inte..
Lätt: ja, ganska.
Rolig: Ibland
Pratglad: Ja, i rätt sällskap.
Hälsosam: Nej inte så som jag borde. Älskar sötsaker för mycket..
Blyg: Ibland, men mer sällan nu än förr.
Lätt uttråkad: Ja.
Arg: Nej, inte så ofta.
Ledsen: Inte just nu, men rätt ofta
Glad: ibland.
Pålitlig: Ja.
Laglig: Ja.
Filosofisk: Njae, inte så värst
Svår: Nej, men vissa tycker nog det.
Positiv: Ibland.
Originell: Antagligen inte, men jag vill gärna tro det.
Bra på att ge komplimanger: Försöker, men förmodligen ger jag för få.
Bra på att få komplimanger: Inte så bra.

VÄLJ
Katt eller hund: Katt ( fast systers hund är sötast och gosigast)
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Vatten.
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Bok.
Leva eller dö: Leva.
Tjejer eller killar: Killar.

Inga kommentarer: