måndag 25 maj 2009

Måndag igen

Helgen var fantastiskt bra. Jag var i Stockolm och träffade trevliga vänner och jag var glad. Jag träffade dessutom delar av min familj, varav världens bästa äldsta storebror och naturligtvis världens finaste lillasyster som jag reste tillsammans med. Jag träffade även pappa och det kändes helt ok. Världens bästa yngre storebror var i Skåne under helgen och lovade att fixa hit mormors gamla TV till mig, så snart har jag en TV igen. Min gamla gick nämligen sönder efter ett mindre missöde. Jag kan bara konstatera att mina syskon är helt fantastiska människor och det hade jag tyckt även om de inte tillhörde min familj.

Allt går egentligen bra för mig just nu. Jag måste bara hitta motivation till att klara av den sista kursen innan sommarlovet, men det ska nog inte vara några problem. Dags att läsa lite rättsfall och fundera vad jag ska skriva på sista seminarieuppgiften.

Inga kommentarer: