söndag 1 mars 2009

i brist på annat

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
I Mars 1999 gick jag i åttan och hade precis fyllt femton år. Var rätt olycklig och tänkte mig att bli psykolog eller jurist när jag blev stor. Men helst av allt ville jag bli författare.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
I mars 2008 pluggade jag tredje året på affärsjuridiska programmet, påbörjade arbetet med c-uppsatsen och hade bestämt mig för att plugga i Frankrike ett halvår under hösten. Jag tror att jag var rätt glad för ett år sedan.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Godis av alla de sorter och popcorn. Gillar egentligen inte andra snacks. Chips äter jag när det bjuds men mest tvångsmässigt… Kan inte sluta när jag väl börjat….

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, diverse visor, men jag är dålig på att minnas texter utantill.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
ge ut en bok, resa, ha ett kul jobb som en hobby. Bjuda min familj och mina vänner på restaurang. Resa ännu mer.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Avbryter folk, är snoozeberoende, pratar för snabbt och otydligt, tittar mig själv i spegeln så fort jag har möjlighet och är tidsoptimist så jag kommer ofta försent.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Skratta, träna, prata, läsa, skriva

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
skinnbyxor, axelvaddar, magkort tröja som slutar innan naveln, osmickrande kläder för min figur, platåskor

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
När jag var liten var det: barbie, vanliga dockor, my litte pony gosedjur, troll (väldigt könsstereotypiskt men jag var en flickflicka.. ). Idag är datorn den roligaste leksaken hehe.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Haha ingen. Bara roligt att göra sådant här själv.

Inga kommentarer: