tisdag 3 november 2009

Tankar en helt vanlig tisdag.

Bloggen blir kanske lite tjatig men uppsatsen är det som tar mycket utrymme i mitt liv just nu tillsammans med spexet. Spexet slutar dock i helgen så snart är det bara uppsatsen som jag kommer att sysselsätta mig med, tråkigt nog. Efter lördagens föreställning drömde jag sångtexter från uppsättningen. Fantastiskt om jag kunde känna lika starkt för uppsatsen men jag drömde om uppsatsen inatt. Det var inte en särskilt trevlig dröm, eftersom den handlade om att jag hade missat en massa viktigt och blev totalsågad på opponeringen. Det vill jag inte ska hända i januari när opponeringen äger rum på riktigt så idag tänkte jag sitta länge på biblioteket. Inte fått så mycket skrivet, men har läst en del och hittat rättsfall som jag kan använda. Det går sakta men säkert framåt. Halleljuha för att jag som vanligt varit för dålig på att planera min tid. et skall dock gå vägen. Nu åter till uppsatsen.

Inga kommentarer: