onsdag 18 februari 2009

Vardagsfundering

Det känns som jag inte har någonting att säga som är av intresse för någon annan än mig själv här på bloggen. Men det är rätt skönt att skriva av mig de värsta av mina grubblerier. Ikväll äter jag godis och struntar i jujutsun. Känns inte bra. Till mitt försvar kan jag säga att jag känner mig så trött och det är - 7 grader ute. Nu vill jag ha vår. Härliga, underbara ljus kom hit!

Tenta på fredag klockan 14 till 19. Kul sätt att inleda fredagskvällen på, är i alla fall skönt att tentan inte är på en lördag! Jag hoppas att jag har hjärnan med mig. Gäller bara att vara noggrann och tänka smart så kommer det nog att gå bra. Jag ska dessutom tro på mig själv. Jag har en tendens att se ner på mig själv. Ska lösa lite gamla tentafrågor innan jag lägger mig med Stieg Larssons sista deckare. Spännande redan efter 50 sidor!

Inga kommentarer: