fredag 11 december 2009

Mitt 2009

Ja, snart är året slut och här kommer en liten sammanfattande lista, eftersom jag inte kan sova inatt.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, började med spex bland annat. Tränade jujutsu under våren.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du?
Dåligt med det.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja,en bättre tro på mig själv. Sen vore inte ett jobb efter examen fel heller.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget särskilt.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag klarat allt jag företagit mig att göra.
9. Största misstaget?
jag anser att misstag är en lärdom, men man kanske inte ska rusa in i saker för fort. Det händer att man blir sårad då.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Alldeles för många förkylningar. Annars inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
Favoritjeansen på rean i januari och ett par till i somras.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kurslitteratur och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Nina Pehrssons stronger than Jesus, o så Lasses nya platta. Annars var det mest gamla godingar från förr.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare stora delar av året, fast samtidigt var det en del besvikelser och en del ledsamhet.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat goda vänner, bland annat K i Lund. tränat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat, gråtit.
18. Hur tillbringar du julen?
I Domsten med mormor, mamma, lillasyter och mina 2 storebröder samt syrrans vovve.
19. Blev du kär i år?
Typ.
20. Favoritprogram på TV?
True Blood, fast såg det på datorn..

21. Bästa boken du läste i år?
Låt den rätte komma in av John Ajvinde Lindquist.
22. Största musikaliska upptäckten?
Spotify.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer inte ihåg vad jag önskade mig. Brukar alltid bli glad av det mesta!Fick massa kärlek från de jag står nära.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ett tag var det så, men nu i efterhand inser jag att det ändå inte var rätt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
På själva födelsedagen blev jag firad av syster yster o M sen var familjen här på helgen efter och vi var på restaurang.Mysigt och trevligt minns jag och 25 blev jag..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, förmodligen ett bättre självförtroende och att jag hade varit mer sann mot mig själv.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min vanliga, kanske lite mer slapp.
29. Vad fick dig att må bra?
Att gick med i spexet, våren, mamma, syster yster och alla andra som står mig nära. Att jag tog itu med saker. När jag tränade intensivt i våras.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, förutom Johnny Depp då hehe.
31. Vem saknade du?
K i Lund bland annat.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Folk i Holgerspexet.

Inga kommentarer: