tisdag 25 augusti 2009

Positivare syn på livet

Jag tänker bli en mer positiv människa som ser ljust på livet. Jag är optimist i botten så nu ska jag vara sann och snäll mot mig själv. Har träningsvärk från skivstångspass och jogging igår. Kände efter passet att jag inte hade tagit ut mig så jag cyklade till Rydsskogen och sprang 2,5:an. Fick ingen bra tid men jag orkade springa hela sträckan trots att benen var stela från styrketräningen och att det var några veckor sen sist jag sprang. Så skönt det var att bara rensa tankarna från allt grubbel. Känner mig nöjd med mig själv som ändå kämpar och som klarade att springa efter en timmes styrketräning och några kilometes cyklande. Jag kommer bli grymt vältränad eller en extrem träningsnarkoman om jag fortsätter i den här stilen. Att vara fysiskt trött hjälper mot ledan så jag tänker fortsätta att träna för att må bra.

Inga kommentarer: