tisdag 25 augusti 2009

Skriver istället för att sova

Är fruktansvärt trött i kroppen, har träningsvärk och tror jag börjar känna av en förkylning. Vill inte bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med träningen. Tog visst ut mig lite väl mycket på träningen igår och det märks att mina armar inte är särskilt vältränade för det gör ont i bicpes och träningsvärken är enorm. Måttfullhet är verkligen inte min starka sida alla gånger.

M kom över förut en stund och vi pratade. Känns bra att ha en förtrogen som jag kan vara mig själv med fullt ut men allt det gamla spökar ibland. Jag kände mig ändå inte ensam ikväll innan jag fick besök men det var trevligt att snacka och bara vara. Vi kan ju lika gärna ses i verkligheten istället för att chatta då vi bor minde än 500 meter från varandra. Usch kommer vara död imorgon eftersom jag ska vara i skolan 8.15 och skriva hemtenta med 2 klasskompisar. Är trött i kroppen men har ingen ro att sova än.

Inga kommentarer: