fredag 21 augusti 2009

Skriva för skrivandets egen skull

Jag har en köpt en fin anteckningsbok där jag tänkt skriva ner mina mer privata tankar så som jag alltid gjort sen 8-årsåldern. Boken ligger på nattygsbordet så att "inte kunna sova tankarna" ska kunna skrivas ner. Känner att jag kanske skriver lite väl mycket om min sinnesstämning här på bloggen. Inte för att jag tror att det är så många som läser här som inte känner mig men jag känner ändå inte för att lämna ut mig totalt. Därför känns det som en bra idé att skriva ner mina tankar och andra saker för hand så att bloggen inte infekteras endast av mitt dagboksältande.

Detta fick mig för övrigt att skratta så att jag fick ont i magen nyss, men nu borde jag göra lite uppgifter som skall vara färdiga tills på måndag förmiddag innan jag tar helg så jag slipper sitta med pluggandet på söndag. Träning i eftermiddag och bio ikväll och kanske lite festande imorgon står på schemat. Tror att det blir en bra helg.

Inga kommentarer: