fredag 9 oktober 2009

Helg igen!

Då var det dags för helg igen. Uppsatsmötet imorse gick ok, även om handledaren tyckte vi var tråkiga som var så tysta. Inte lätt att veta hur mycket man ska säga och kritisera andras PM när man knappt har koll på sitt eget ämne vid det här stadiet. Läraren kunde väl sagt mer själv och frågat mer så hade det blivit mer av en dialog. Nåja, inför uppsatsseminarierna blir det annorlunda. Då jäklar ska jag vara i mitt ess och verkligen opponera. Måste ju göra en sista ordentlig insats när jag lägger fram min D-uppsats.

I helgen blir det inte plugg, utan Rephelg 1 med Holgerspexet. Ikväll blir det matlagning med en av grupperna jag är med i. Vi ska göra lunch för cirka 60 personer för två dagar. Sen blir det dekorarbete och övning på scenbyten hela helgen lång. Blir nog bra! Jag ska inleda helgen med ett aerobicspass strax så jag får den där extra energin som bara träning ger.

Inga kommentarer: