onsdag 28 oktober 2009

Uppsatsångest!

Hjälp vad svårt det var att komma igång med uppsatsen. Inte fått mycket gjort idag, men imorn ska jag banne mig börja med att ändra saker och läsa och strukturera. Planering och struktur är det där lilla extra som jag har svårt för eller snarare självdisciplin som saknas. Nu är det kniven på strupen om det ska bli någon examen. Det är då jag arbetar bäst så imorn ska jag ut ur mitt hem och sätta mig med datorn på bibblan.

För övrigt har jag svårt för höstmörkret men tur i livet. En snäll tant varnade mig för att det var cykellyskontroll ikväll när jag cyklade till Forum. Tack vare henne slapp jag böter för tredje gången denna höst då poliserna stått och lurpassat på min gata. Jag är snabb att hoppa av cykeln så har klarat mig många gånger utan att få böter. Kanske är det ändå dags att investera i ett framlyse till cykeln? För böter har inte min studentekonomi utrymme för.

Inga kommentarer: