måndag 12 oktober 2009

Mycket just nu, men roligt.

Trots avsaknad av värme i min lägenhet, då min hyresvärd har bytt ut alla termostat så jag numer inte kan vrida till önskvärd värme, är jag varm inombords. Låter klyschigt men livet är väldigt bra nu. Rephelg 1 med Holgerspexet var intensivt, men väldigt speciellt och roligt. Mycket nu, skatterätt som ska klaras av och en uppsats som skall skrivas. Med tanke på att min grupp kommer få komplettera den sista hemtentan så måste jag plugga järnet om jag skall klara salstentan och samtidigt kunna vara med på spexpremiären och sedan gå på premiärsittning på natten två dagar innan tenta. Det ska dock gå!

Är väldigt intensivt med spexet, men det är kul även om jag inte är med på scen, utan endast med i dekoren och i QM; festfixar- och matgruppen. Tror jag kommer sakna det när det är slut om cirka en månad. Känns lite tråkigt att jag kanske lämnar Linköping i vår nu när jag faktiskt för första gången på länge trivs med livet här. Men allt har ett slut, så även studentlivet.

Inga kommentarer: