måndag 8 juni 2009

Sommarlov

Nu har mitt sista sommarlov påbörjats. Inte för att det är mycket ledighet att tala om med sommarjobb, franskatenta i augusti samt att jag måste hitta ett bra uppsatsämne till höstterminen. Jag har några dagars ledighet innan jag har introduktion på mitt sommarjobb i Båstad på torsdag. Har fått schemat nu och är ledig en hel del så blir nog en bra sommar trots allt. Vill inte vara i Båstad bara men jag kommer nog få tid att åka upp till Linköping en hel del.

Helgen ägnades åt att nörda och att umgås med spexare. Jag var på manushelg som våra snälla producenter ordnade för oss i manusgruppen. Manuset fick sig ett rejält lyft och nu har vi inte mycket kvar innan det blir klart. Tror det kommer bli ett superbra manus och ett superbra spex i slutet av oktober. Var lite panikartat ett tag om vi någonsin skulle bli klara men nu känns det kul och inspirerande igen.

Inga kommentarer: