torsdag 4 juni 2009

Studieflykt.

Jag tog en paus från tentaplugget och fyllde i denna lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Massor, men vissa människor gjorde mig extra glad.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick upp typ eller funderade på det alternativet.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pluggade
Det sista du sa högt: Vi hörs.
Det senaste någon sa till dig: ja det gör vi.
Vad har du druckit idag: Vatten och kaffe.
Vad var det senaste du åt: fruksot. Fil med musli.
Vad var det senaste du köpte: Mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit typ.
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt och alldeles för kallt för att vara juni.
Godaste glassmaken: Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja jag tror det.
Sover du tungt: Nja
Drömmer du mardrömmar: det händer.
Trivs du med ditt jobb: Har inget riktigt jobb än eftersom jag pluggar, men jag hoppas att trivas med mitt sommarjobb som jag börjar på i slutet av nästa vecka.
Favoritklädsel: Jeans eller klänning.
Favoritlåt just nu: Har ingen.
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt köksgolv.
Vad gör dig glad just nu: Inte speciellt mycket just nu för ögonblicket.
Vad ska du göra härnäst: Tentaplugga.
Höger eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: lite seg.
Favoritgodis: lakrits och choklad.
Kläder just nu: svarta jeans och röd tshirt/top.
Sommarplaner: jobb, bad, sol och Skåne för hela slanten, tyvärr.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument:jag har spelat fiol i nästan tio år, men jag har inte rört fiolen sen år 2002 eller 2003.
Morgon eller nattmänniska: mer morgon än natt
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner.
Är du kittlig: absolut.
Snarkar du: njae, om jag är förkyld.
Stjärntecken: stenbock.
Äckligaste insekten: de flesta är vidriga.
Stökigt eller välstädat: föredrar välstädat men jag är för lat och jag är mer slarvig än pedant om jag ska vara ärlig.
Längtar du mest efter just nu: att allt i livet bara ska lösa sig och att mina önskningar skall slå in.

Inga kommentarer: