torsdag 16 juli 2009

Funderingar och grubblerier.

Egentligen finns det en hel del saker jag skulle vilja skriva om men jag tror vissa saker är bättre att hålla för sig själv, men ibland så hjälper det att skriva av sig om det som är svårt. Kände mig lite ensam ikväll, blev så tomt när min syster åkte idag. Konstigt för innan hade jag stört mig något enormt på att bo med henne men så fort hon åkte så blev det så tomt. Nåja, en ny dag imorgon och hon är tillbaka på söndag. Om 4 veckor är jag hemma i Linköping igen. Känns avlägset. Har det trots allt rätt bra här nere hos min mamma. Badar, solar och ska börja springa igen så att jag kommer i form. Men saknar kompisar och att bo själv. Imorgon blir det kvällstur på jobbet. Ska bli skönt att göra något annat än att slappa. Borde hitta ett uppsatsämne samt börja plugga ordentligt till min tenta i franska som jag har i augusti samt att jag jobbar rätt mycket nu juli ut och i början av augusti.

Inga kommentarer: