tisdag 15 september 2009

Ännu mer studieflykt..

Kunde inte låta bli att fylla i denna fåniga lista, som jag hittat på en random blogg, eftersom jag inte känner någon lust att lusläsa 40 kapitlet i inkomstskattelagen.

ALLMÄNT…

Namn: Anna

Piercingar: Inga.

Tatueringar: Inte det heller.

Längd: 167 cm.

Skostorlek: 38.5 -39

Hårfärg: Blondin.
Är du kär i någon: Inte längre.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland.

Tänker du på självmord: Nej.

Tycker andra att du är attraktiv: Ligger i betraktarens ögon, så svårt för mig att svara på.

Vilket shampoo använder du: Det varierar.

Vilken parfym använder du: Om jag använder någon så en mild sportig doft, annars nöjer jag mig med deodorant..

Vad är du rädd för: Att förlora de jag bryr mig om.

Gillar du att tvätta: Nej.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, jag älskar pirret i magen.


SENASTE…

Film du hyrde: Minns inte.

Film du köpte: Se ovan

Låten du lyssnade på: En låt av Salem.
Låten du hade på hjärnan: samma tror jag.

Låten du laddade ner: Länge sen jag laddade ner låtar, typ har samband med att jag fick spotify någon gång i januari tror jag.

Personen du ringde: Syrran eller om hon ringde mig.

TV program du tittade på: Såg ett tvprogram på datorn igår, men var ett tag sen jag tittade på TV.

Personen du tänkte på: Mig själv.


FAVORIT…

Mat: Finns för mycket gott för att nämna endast en rätt.

Låt:Kan inte bestämma mig för en enda.

Sak att göra: Kramas med någon man tycker om, annars träna, promenera, skratta, läsa och umgås med vänner och familj.

Sport: Ingen.

Dryck: Vatten

Kläder: Mina

Film: Kan inte välja endast en

Bil: Bara jag får åka med så spelar det ingen roll vilken.


ANTAL…

Gånger du varit kär: Ett par gånger.

Förälskad: Hm är inte förälskad samma som kär?

Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Ja, det har jag varit.

Gånger ditt hjärta brustit: Det har hänt och det gör jäkligt ont men man går vidare.

Hjärtan brustit på grund av dig: en gång i alla fall, men mitt hjärta brast samtidigt.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Var med i tidningen i ett reportage om en förlossning när jag föddes, sen har jag blivit intervjuad av Corren en gång på gymnasiet. Fler gånger är det nog inte.

SENASTE…

Bok du läste: Just nu läser jag Albert Speer och sanningen, intressant tegelsten.

Personen du fick mail av: Skolrelaterat från lärare.

Personen du fick brev av: Oj, min mammas moster tror jag. Ingen som skickar brev i våra dagar.

Personen du fick sms av: Kompis.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Om man ser hela min ursprungliga kärnfamilj så var det julen 2003.


ÖVRIGT…

Vad har du gjort idag: Cyklat till universitet där jag varit på föreläsning. cyklade hem och ska börja plugga. Har desutom varit i affären, fikat och slösurfat och bloggat. Och nu ska jag snart laga och äta laxlunch. Sen bli det plugg hela eftermiddagen.

Var det kul:Inte särskilt.

Hur tidigt stiger du upp: Idag gick jag upp klockan 7.

Gillar du att slåss: Njae, när jag tränade jujutsu förra terminen tyckte jag det var rätt kul dock. Ananrs är jag snäll och beskedlig.

Vad ska du göra ikväll: Kanske träna, borde städa med. Eventuellt ge blod för första gången på 1,5 år.

Är du seriös: Mindre än vad folk tror.

Vad är du allergisk mot: Pollen, diverse korsallergier som stenfrukter och nötter, häst och katt.

Var har du ont: Ingenstanns.

Använder du hårspray: Sällan.

Kan du stå på händer: Njae, har nästan kunnat för länge sedan.

Inga kommentarer: