måndag 28 september 2009

Vad ska jag skriva om?

Det känns som om det mesta jag vill skriva om är för privat för bloggen och jag undrar vad jag ska fylla utrymmet med här. Vad brinner jag för är en tanke jag rätt ofta ställer mig. Jag tycker om att läsa och läser i perioder mycket böcker och jag tycker om att skriva. Men jag tycker att bokrecensioner är ganska tråkiga så har ingen lust att göra bloggen till en litteraturblogg, det finns det andra som gör mycket bättre.

Jag tror att jag ska fortsätta att skriva om det jag har på hjärtat som inte är allt för utelämnade. Synd att många av mina tankar ska vara saker som jag verkligen inte vill dela med mig av på Internet. Jag har ändå ett behov av att skriva för att få utlopp för mina kreativa idéer. Exhibitionisten i mig vill därtill gärna dela med sig av livet och tankarna om det. Ska fundera ut vad jag vill dela med mig av här på bloggen. Mindre självömkan och mindre quiz ska det bli i alla fall. Tror jag vill skriva mer som jag gjorde i min resedagbok för det var ett kul sätt att dela med mig av mitt liv, på ett personligt, men inte allt för privat sätt.

Inga kommentarer: