måndag 7 september 2009

bob hund i mitt hjärta

Hittade Bob Hunds gamla album på spotify och nu har jag legat och slumrat bort min förkylning hela eftermiddagen och bara njutit av mitt favoritband för sisådär 10 - 8 år sedan. Jag gillar skarpt fortfarande, även om det inte blir så bra som år 1999-2000. Inget blir väl någonsin lika bra som det var när man var 15-16 år? Jag minns när jag såg Bob Hund live med Karin och Moa någon gång kring år 2000 eller 2001, tyvärr ingen bra upplevelse för mig eftersom att stå längst fram närmast scenen fick mig att få panik. Men det var inte Bob Hunds fel. Innan paniken var de ett urbra liveband. För övrigt har förkylningen slagit till, men utan att vara svinig. Blir att vila imorgon igen också och sen är jag nog på fötter igen. Är för tråkigt att bara ligga hemma.

Inga kommentarer: