tisdag 19 januari 2010

Uppsats inlämnad!

Igår lämnade jag slutligen in min uppsats så på fredag får jag se hur det går. Har åkt på att opponera en 76 sidor lång uppsats om mervärdesskatt. Vad har jag gjort för att förtjäna det? Nåja, det är det sista jag gör i mina studier så bara att bita i det sura äpplet. Ikväll är det årsmöte med Holger, på fredag betyggseminarium och i helgen Reunion med holgrare i Västervik. Kommer bli skoj! Sen vet jag inte vad som väntar. Ett liv som vuxen och ansvarstagande person med ett jobb hoppas jag på i alla fall. Men var jag hamnar är fortfarande oklart. Fick en kamera när jag fyllde år så nu kanske bloggen blir lite roligare med bilder framöver! Här är min fyrbenta vän Nova som jag nog kommer att ha hand om en hel del när hennes husse och matte har ett uppbokat liv i februari.

Inga kommentarer: