onsdag 20 januari 2010

En sån där kväll när jag borde sova

Snart examen. På fredag gör jag det sista någonsin i min utbildning. 4,5 år har gått fort, men mycket som hänt under vägen.

Funderat över livet, som det så djupt ibland heter, en hel del ikväll. Tankar som fick mig att känna mig lite ensam och ledsen. Känner mig nog bara nervös för uppsatsseminarium på fredag och för framtiden. Inte något jag kan göra åt här och nu. Jag är ändå stolt över att jag alltid verkligen kämpat och klarat mig igenom allt. Jag har haft det ganska tufft i livet och jag vet att jag är stark, så försöker peppa mig själv. Morgondagen kommer att bli en trevlig dag med uppsatsläsning och förberedelse inför fredagens betygseminarium, massa pyssel och fix, en syster som kommer på lunch och sen ska jag vara hundvakt.

Inga kommentarer: