tisdag 26 januari 2010

Vardagstristess

Jag vill inte vara fången i vintertristess och framtidsångestkval. Har ätit en massa godis ikväll och som vanligt infinner sig en känsla av äckel. Nej, godis hjälper inte. Det borde jag ha lärt mig vid det här laget.Var i alla fall ute på en välbehövlig promenadrunda längs Stångån sent i eftermiddag. Vore skönt att börja springa, men först ska istiden lämna staden innan jag beger mig ut i joggingspåren. Det blev ett rätt flummigt inlägg men jag har ingen större lust att lämna ut mig själv här. Jag ska nog skriva av mig lite i blocket som ligger vid min säng där jag skriver ner de tankar som jag inte vill dela med någon annan än med mig själv.

3 kommentarer:

farbrormalin sa...

Hjälper en virtuell kram?

Unknown sa...

jogginspåren runt stångån längtar jag också till...och trots att godis är en kortvarig tillfredställelse så skulle den tillfredställelsen vara mkt angenäm nu faktiskt :)

Anna sa...

Malin: Klart en virtuell kram hjälper också! Kram!
Katta: ja, visst är det behövligt ibland..